Mamman tyckte att man lyckats rätt väl med själva temat, rymden, och med fina planteringar och snygga ”rymdstenar” och kraschade ufon utslängda litet överallt.
Men, det var en rätt tråkig lekplats utan svårighetsnivåer för barn i skolåldern. Den stora behållningen var gungorna, och det är kanske inte därför man åker till en temalekplats.
Mycket klotter och rymdskeppskojorna stank av piss.
Ingen WC, inget vatten, men med trevliga fikabord och sittplatser.
slutbetyg: en mycket svag 3










