Idag var vi på Rörelselekplatsen. Den blev nog en ny favorit!
Där fanns det något för alla åldrar. Vuxnarna tyckte speciellt om en balnserarleksak, de var alls inte duktiga på att hoppa runt på den. Så det blev en utmaning för dom. Med de gillar utmaningar!
Vi barn tyckte att hela lekplatsen var bra, jag blev speciellt förvånad när jag insåg att det fans en studsmatta som lite äldre och tyngre barn/vuxna också kan hoppa på.
Mamma tyckte att kupolen var löjligt rolig. Hon kastade sig upp på den och försöke komma upp, men det gick inte så bra, haha. Hon blev bara blöt. Men hon fick ju med mig och min lillasyster.
Utegymmet var bra, men vi skulle vilja att det skulle vara större. Skatebanan genom lekplatsen var en rolig idé men att utveckla den skulle inte vara dumt.
Hela lekplatsen var som 5 olika som ändå blev en ända lekplats. och det var rätt coolt gjort. Vi i familjen + 2 kompisar (vuxen och en 11 åring) tyckte om träden som stog i dungar lite runt lekplatsen. Eftersom vädret inte var på vår sida idag så försökte vi gömma oss under en av dungarna.
Slutbetyg blev typ 9 av tio möjliga. (Vädret fick 2 av 10 👎🏼😂)


















